Hemma

Kom just hem, har varit hos doktorn och det gick bra! Han tog två på magen,en på ryggen och en på halsen. Den på halsen upptäckte han själv och bara; jaaha, den kan vi också ta!

Efter doktorn åkte vi till ÖB, mamma skulle handla något, Jag fick faktist också med mig lite grejer hem. En hudkräm från Dove, som också gör att man blir lite brunare, och en bodyscrub.Billigt och bra!
Jag hade tänkt städa lite i mitt rum nu , och sen får jag se vad jag gör.. seeeeeeyou!


emmapemma som jag går med till skolan

yeeeyy!

Dagens; kofta från H&M,grått linne från Cubus,Tights från Cubus och ett vitt linne under det gråa från.. också Cubus tror jag .. Och sen vita knästrumpor, och stövlar och min röda vintejacka!

Jag måste bara säga också att jag saknar min bästevän Nathalie , som är i Gran Canaria .. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0