Hur känner jag och Mickan varandra egentligen?


Det kanske finns några som läser bloggen som inte ens vet hur jag och Mickan känner varandra och kanske bara tror att vi är kompisar? Nej, så är det inte. Vi har faktiskt samma blodsband eller vad det nu heter. Mickan och jag är kusiner, hennes pappa och min pappa är syskon och vi har känt varandra i snart tretton år. Båda har vi ju haft blogg ett tag förut men sedan bestämde vi oss för att tillsammans starta en blogg och det blev Lifeabout, mycket bra tänkt av oss alltså...

Jag och Mickan har gjort otroligt mycket med varandra, vi har så sjukt mycket minnen så att det inte är sant och jag vet att jag alltid kan lita på henne. Hon skulle inte säga ett ord till någon om jag sa att hon inte fick, hon är en sådan alla behöver ibland. Vi har varit utomlands tillsammans förut men det är inget jag minns, vi har varit i Thailand och förra året just nu var vi faktiskt där. Då låg vi och sov och hade det bra, hehe. Thailand är något jag aldrig glömmer, det är en av dom bästa sakerna som jag gjort i mitt liv och dessutom med världens bästa person så det var ju inte dåligt alls hehe ;) Vi har firat de flesta nyårsaftonar tillsammans, vi har bråkat som galningar och jag har bitit Mickan hååårt i ryggen när jag var mindre. Vi har blivit schizofrener (Peter och Majvår och gänget, haha), vi har haft sommarhäst i Blekinge där vi även var på sportlovet. Vi har haft otroliga skrattstunder, skämt ut oss rejält och haft det så sjukt bra. I sommar ska vi även åka utomlands i fem veckor till Grekland och Serbien som ska bli jätteroligt. Självklart har allting inte hela tiden varit som en dans på rosor, alla har sina stunder, även jag och Mickan.

Ojdå, det blev en himla lång text även om jag bara skrev upp ett FÅTAL av alla saker vi har gjort tillsammans men nu har jag väl skrivit upp lite grann om vad jag och Mickan har gjort här i livet tillsammans hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0