Huvudvärk..

Jag är redan hemma!

Jag vaknade med huvudvärk, och gick till skolan med huvudvärk.I skolan gick den över ett tag , men sen kom den tillbaka igen, på spanskan. Spanska lektionerna är de jobbigaste lektionerna om man är trött/har huvudvärk eller annat. Eftersom att vi har några ( nästan alla heh ) killar i klassen som är sjukt störiga, och eftersom att spanska kan vara ett rätt svårt språk att lära sig så blir det ofta kaos på de lektionerna, när ingen orkar koncentrera sig. Vilket det var idag.

Jag fick iallafall tillbaka min huvudvärk på lektionen, och så var den värre än förut. Jag gick och åt, och sen orkade jag inte mer, så jag gick hem. Så nu sitter jag här, i min ensamhet. Nej jag skojade, Filip är hemma också. Mamma kommer nog också hem snart. Men iallafall så kan ni få en dagens;


Jeans från thailand ( diesel kopia )
Skinnis från London
En grå kofta från JC
En vit lång t-shirt från JC också.
Mina converse (som är sjukt smutsiga, men sköna )
En sjal från H&M

Nu ska jag skriva klart en uppsats om anorexia, och sen jobba lite i matteboken och läsa i historiaboken också. Bara för att man går hem från skolan slipper man inte skolarbete inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0