I soffan

Just nu ligger jag i soffan, vaknade för ett litet tag sen. När jag vaknade tittade jag på klockan på mobilen, och den stod  på 21.59. ''Helvete!'' tänkte jag, och flög upp ur sängen. Gick in till pappa som låg och sov och frågade om inte han skulle gå upp snart, eftersom vi skulle åka halv elva. Då kollade han på klockan i sitt rum, och sa till mig ''klockan är halv åtta.Gå och lägg dig igen.'' Jävla telefon! Den har typ ställt om sig inatt alltså. Men jag får ju skylla lite på mig själv också, det stog 21.59, vilket är på kvällen ju. Men jag kan iallafall inte sova mer, har inte försökt men .. Vet attt jag är för pigg för det. 

Men idag blir det ju lite shopping som sakt, härligt. Har saknat Emma också, så det blir nice. Men nu: frukost!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0