Jag är duktig


Snart ett års gammal bild ungefär.

Har nu tränat lite i tjugo minuter, räcker som sagt bra för mig och min dåliga kondis, men den ska bli bra! Jag överträffade faktiskt mig själv lite och gjorde så mycket av varje som jag orkade, först sprang jag på stället i 5 minuter, sen gjorde jag 40 upphopp, 70 situps(!!!!), 40 grejer med ena benet (svårt att förklara vad, men Paulina lärde mig det och det är jobbigt) och sedan 40 grejer med andra benet och sen sprang jag i 5 minuter till och sen stretchade jag lite grann. Ska snart höja träningen lite för det här var inte så jobbigt som jag trodde men jag har inte så höga förväntningar på mig själv när det gäller detta... Aja, nu är det duschen som gäller. Puss.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du haft en grym dag och att du får en lika bra kväll! Ha det bäst :)

2009-03-11 @ 21:46:25
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0