Jag bara äter och äter!


Fan, fan, fan! Att jag aldrig inser att jag inte kan hålla på att tjata om att jag är fet och sen käkar jag massor av godis och onyttigheter. Varje dag är det någonting men det ska det vara slut med från söndag-torsdag nu. Idag stoppade jag till exempel i mig först godis med Jasmin, sen en kladdkakabit och glass med Tiffany och även lite godis med Tiffany också och juste! På spanskan åt jag fanta och glass. Får ångest efter för egentligen är det inte ett dugg nödvändigt. Imorgon ska det inte bli någonting i alla fall. Jag har sagt så så jävla många gånger nu och jag tar det verkligen på allvar den stunden jag bestämt mig men nästa dag så faller mina planer i kras... Haha, skoja bara lite konstigt uttryck där men det är precis så.

Det jag vill komma fram till är att jag måste lära mig att inte stoppa i mig allt gott jag ser, jag brukar liksom ta andras mat om ingen orkar. Godis suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0