Jag tänkte..

..berätta en hemskt allvarlig sak. Detta är inget skämt.Som min pappa tror. 
Jag ska faktist sluta äta godis i veckorna! Min papi skrattade åt mig nyss när jag sa det, och jag känner mig faktist lite förolämpad (haha) , men han gör mig ändå mer peppad att faktist klara detta. 

Sen är det så att så fort snön försvinner så ska jag också ut och springa så ofta jag kan, och snart dömer jag ju också. Mina veckor kommer att vara fulla då. Döma helger, rida tisdagar,onsdagar och fredagar. Och om jag då ska ut och springa då , då blir det måndagar och.. torsdagar? Ja, det kommer att ta tid, men jag vill få en platt mage till sommaren, och då är det dags att börja träna nu, kan klart inte börja senare.

Men, som för att ära den sista fettodagen, sitter jag med en popcornskål framför datan, och vräker i mig popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0