Jobbig dag..

Inatt/igårkväll låg jag och snurrade runt i min säng till klockan tolv ungefär, kunde inte sova, och svettades floder (frächt jag vet..).Så idag har jag vart jättetrött och hängig. Plus att jag är jätteförkyld också.Hm..

Idag när jag ,Emma och Fridas var i högasand och red, så gick Chimall, som Frida red, omkull!, Han snubblade framlänges och gjorde typ en kullerbytta framåt, och men reste sig upp igen. Men Frida som satt på fick hästen över sig och även en spark i huvudet när han reste sig! Chimall sprang hem och frida fick gå hem, men nackvärk och huvudvärk. men sen ringde vi Roland så han kom med bilen och hämtade henne.

Jag har tyvärr inga bilder att dela med mig av, men ni klarar er! Jag ska ringa min mamma nu och prata lite med henne, och sen innan halv nio ska jag faktist sova,sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0