Löshår, vart?

Godmorgon. Jag springer runt som en idiot här hemma och leter efter mitt löshår, men jag hitter det inte .. Mamma säger att hon inte har lagt det någonstans, men jag tror hon har det.. Typiskt henne.

Jag har ganska bråttom,för allt jag måste hinna göra innan kl tio i åtta;

Välja kläder
Byta om
Föna håret
Hitta mitt löshår
Tvätta mitt löshår
Föna mitt löshår
Sminka mig

Får se om det blir något med löshåret, för just nu hittar jag det ingenstans!
Slänger in en dagens outfit om jag hinner, annars gör jag det när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra start på veckan :)

2009-03-02 @ 07:20:01
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Dåris

Ja herre gud ....tänk vad lite löshår kan ställa till det i livet...

2009-03-02 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0