Lyckad kväll, äntligen!

Jag säger bara äntligen, äntligen har vi i mini us fått till en bra aktivitet. Kom ju klockan kvart över sju för att jag jobbade, men det gjorde ingenting. Började direkt springa fram och tillbaka till ridhuset, fick bära en jätteliten tjej på ryggen för hon hade stukat foten när dom sprang men hon vägde som en ryggsäck så gjorde ingenting. Dom var ju rätt små (okej, inte Sofia och Hanna då men hehe) så dom lekte lekar som typ känsellekar. Dom hade bindel runt ögonen och fick stoppa händerna i mosad banan, chokladpudding, tandkräm och allting och jag bara satt där och garvade hehe. Sen kollade vi på Förortsungar och jag trängde in mig hos Hanna, Sofia och Fanny. Efter det var dom som var anmäla tvunga att sova eftersom det var mindre barn med också men jag, Erica och Rebecca gick in i ett annat rum där vi skulle sova och jag fick sova på soffan! Lyx. Haha, inte... Nej men det är bättre än på golvet i alla fall. Sen ligger vi och snackar och sånt och sen kommer Sofia och Fanny in och säger att dom inte kan sova så vi sitter där och snackar med dom länge också och sen blir två små tvillingar rädda och vill åka hem så deras mamma kommer. När Erica hörde bilen går hon ut och ba: "Är det ni som ska hämta era döttrar eller?" och Erica hade inte sett vilka det var än, dom ba: "Nää? Va? Vi har glass till er!" och så kommer dom in så är det två tjejer från ungdomsstyrelsen som var typ 18 och fett sköna haha. Det var bara vi som var vakna och klockan var runt halv ett och då sitter vi och käkar glass och är jätteflummiga medan dom där ute försöker sova. Sen undrar jag om dom inte kan berätta spökhistorier och dom ba: "Jo, vi går ut och gör det så vi inte skrämmer dom andra." Och så går vi ut på den där lilla altanen utanför futten och dom säger att vi ska gå spökrundan i skogen med dom och att dom ska berätta en spökhistoria, men vi skulle bli upptäckta och jag skulle aldrig våga så never, hehe. Sen så åkte dom hem igen och vi gick in till oss, sen gick Fanny och Sofia och skulle försöka sova men kunde inte så dom kom tillbaka igen en stund för folk snarkade, en gick i sömnen och allt var allmänt konstigt (det var 20 pers som sovde i det rummet). Sen var dom där en stund och sen gick dom igen, Rebecca berättade spökhistorier för att hålla mig och Erica vakna och jag blev skiträdd för det handlade om bäcken som är utanför futten och den var tydligen sann!!! (Ska man ju tro på.) Men sen hör vi typ råttor som springer i väggarna men sen runt halv tre lyckas vi somna. Vi sov till klockan fem och vi skulle väcka alla klockan sex, och ungefär tjugo i sex kommer Fanny och Sofia igen och vi går ut och väcker alla. Vi skulle vara ute ur futten klockan halv nio och det blev bra men barnen var sega på att plocka undan. Sen åt vi frulle och städade och åt godis.

Gick upp till stallet och kelade med mitt gulletroll Charlie, älskar den hästen så himla mycket alltså! Sen kom mamma och nu sitter jag här, ska läsa lite bloggar och sen gå och bada och sova en stund. Puss!

Btw, Mickan hälsar, hon ska snart hoppa på bussen. Puss från Mickan också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0