Marrans rum

Sitter i martins rum just nu, och väntar på att han och hans kompis Abbe ska komma hem så att jag kan tvinga dom att hjälpa mig med studsmattan. Martin sa att vi kanske kunde ta fram och ''bygga upp'' den.

Igår körde jag två hästar, och red en i högasand. Det är superhärligt att köra, så himla najs. Man sitter där bakom hästen, och bara åker med. Självklart måste man styra osv, men det är ju inte som att rida när man måste använda ben och alltihopa. Men sen på kvällen såg jag och Martin på 'Bedtime stories' och sen sov jag.

Vaknade klockan sex imorse och slumrade lite till halv åtta ungefär. Sen låg jag vaken i min säng till klockan halv nio och då gick jag upp. Vid halv tio åkte jag och Eva in till Karlskrona och shoppade lite. Fick bara med mig en söt topp och ett par solglajer.

 Men nu kom dom hem, måste sticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0