Min sjuka bror

Godkväll. Jag har nästan pluggat fram till nu, förutom när jag städade mitt rum, och åt .. Och kanske har jag gjort lite andra saker också då. Svenkan sitter väl ganska bra nu måste jag säga.

Jag har ju en grymt dålig mobil. Men på onsdag kanske jag får en ny från min pappas jobb. Men min pappa lurade mej så hårt nyss;

P:  Går det bra med en iphone?
M: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
P: skojade bara !

Jag som blev lycklig där för en sekund! Men nänä... Det varade inte länge.
Jag har varit inne och terrat min bror lite också, som by the way har gått och lagt sig. NU? Ja .. Han är konstig han. Ibland är han uppe hela nätterna och ibland går han och lägger sig klockan halv nio .. Haha.

 
1. Mina svenska böcker är tråkiga.
2. Filip ligger och sussar, det är blixten som gör ljuset,det är såklart mörkt i hans rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0