mjao

Idag har det inte hänt så värst mycket, fick köra en häst och skrittat en. hästen jag körde hette Crown Coger och va jättesöt och bra. Och den jag red hette Ottey Coger. Den var också söt .Och bra dåra.Jag tappade en häst imose ocskå, duktig som jag är. Eller tappade och tappade. Jag skulle släppa in den i hagen och så gick den ut igen innan jag han stänga, och sprang upp till stallet och hälsade på alla hästarna innan jag fick tag i den. Eller jag, det var Thomas som fick tag i den.

Det var jättefint väder idag också. Fast det blåste rätt mycket .Men solen sken hela dagen och det var härlig. Man blir liksom glad av det.Men här är lite bilder från idag ; 


Jag var riktigt cool som kunde fota samtidigt som jag körde.

Ottey Coger , som jag red.

Påväg hem, hoho.

Hade rätt tråkigt, märks det?

Nu ska jag sova, vi hörs nog imorgon. Fredag, gaaaaaaah vad skönt. Puss!


Kommentarer
Postat av: Dåris

Ok... cykla och fota samtidigt....duktigt gjort.

2009-03-19 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0