Morgondagens planer

Jag vet att jag har bloggat dåligt under dagen för att jag inte hunnit, därför tänkte jag slänga in ett inlägg här också.

Vi fick våra omdömen idag tillslut, det var bra bra för mig G i alla ämnen (vi kan inte få högre än g eller ig) förra terminen gick jag ett IG så är mycket nöjd. Idrottsläraren kallar mig varannandags-Dani eftersom jag är bra varannan gång vi har gympa, jag hade en liten "svacka" i matten som min lärare tycker jag börjar komma över nu och i SO och Svenska är det bra. Resten av ämnena var det inga kommentarer på. Eller jo, engelska, det var också bra hon tyckte det var bra att jag satt ensam nu för jag jobbade mycket bättre.

Kan också ta morgondagens planer, vet inte om jag kommer hinna blogga på morgonen. Börjar 08.10 med gympa *suck* och sedan slutar jag 13.10 med Läs tror jag. Skön dag alltså. Efter ska jag även se om jag kan rida igen 16.10 eftersom jag missade en ridlektion när jag var i Blekinge och jag ska rida Charlie istället för på torsdag eftersom jag ska ha utvecklingssamtal då och orkar inte stressa och byta om i bilen osv.

Ska faktiskt gå och sova nu, eller nja, lägga mig i sängen i alla fall. Har börjat få rutin på mina sovtider nu, hehe, men känner mig faktiskt ännu tröttare. Jaja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0