Nu tar vi nya tag IGEN!

Raderade just inlägget jag skrev nyss eftersom att det var så tråkigt, orkade inte riktigt skriva. Tänkte just på att det kanske inte är så kul för er läsare att läsa det. Har också bestämt mig för att bli snällare, mot allt och alla. Även om jag är rätt snäll redan, hehe.

Idag började skoldagen 08.50 med SO, vi hade förhör på massa länder i Sydamerika och Mattias ger oss för svåra läxor så det gick inte jättebra. Efter det hade vi fyrtio minuters rast och sedan ett läspass, läser en bok jag fick av Michelle. Eller fick och fick, igår hade jag inte skåpnycklarna med mig så fick den boken av henne då, men vill fortsätta läsa den. Sen gick det tjugo minuter tills vi blev insläppta i matsalen, det var rätt gott faktiskt. Jag tog pasta med någon tomatsås. Efter lunchen gick vi in kvart i tolv och på engelskan kollade vi på The Pirates of The Carribien (stavning?) och det är så tråkigt! Vi måste ha engelsk text och tal så det är jobbigt också förstår ingenting, anstränger mig inte heller precis för jag orkar verkligen inte. Efter det gick vi till Torvalla ishall och först var det ju inte meningen att jag skulle åka skridskor, men jag blev lite sugen så gjorde det ändå. Gick inte jättebra men ramlade faktiskt bara en gång, kanske beror på att jag körde som en kärring.

Idag ska jag och min kära moder åka till centrum och handla lite kläder till mig, är i behov av allt möjligt men ni får se bilder när jag kommer hem. Puss på er!

Och en rolig sak, Rebecca har blivit beridare på Lucky. Nice, då kan vi rida tillsammans hihi.
Hoppas jag får lägga in den här för Mickan, helt galen är den och jag är helt bländad av blixten och Mickan spärrar upp ögonen och klockan står på 00:00 lite läskigt. Söta vi är alltså... U LOVE US

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0