Ny blogg!

Hej på er som läser det här! Det här är ju en nystartad blogg och vi är två som delar på den, Danijela och Mikaela heter vi. Vi kommer att blogga om det vi känner just för stunden och annat, när vi känner för att blogga så gör vi det helt enkelt. Min förra blogg heter http://Bigshots.blogg.se och Mickans som hon har slutat skriva i heter http://Mikaelaandric.blogg.se. Vi kommer inte blogga något ifrån dom bloggarna längre, utan nu är det Lifeabout som gäller...! Jag och Mikaela är kusiner genom att våra pappor är brorsor och vi umgås ofta. Glöm inte att kommentera heller, det är roligt.

Kan ju börja med dagen, jag vaknade runt 10:00 och sov som en stock innan, jätteskönt faktiskt. Mickan kom till mig runt 12:00 och vi har hela dagen försökt hitta på namn till bloggen och göra en header, hon åkte runt 19:00. Sen gick jag och Paulina till Statoil och jag köpte en cola till mig själv, en påse riesen (kärlek!) och Nikola fick en påse annat godis, minns inte vad det hette.

Har inget mer att skriva om om dagen iallafall, men ni får hålla utkik för snart kommer en Veckans planering av mig och jag kanske bjussar på några bilder.

För att veta vem det är som skriver inläggen = kolla vid kategorierna (där man trycker för att kolla på kommentarerna). Mickan, när du läser det här så ring och säg att det är okej att vi gör så. Det kommer alltså att stå där man trycker för att kolla på kommentarer (om vi nu får några, hehe) vem som skriver.

Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0