Ny design

Den nya designen blev färdig! Visst är den inte västa proffsig och så, men iallafall så är jag nöjd. Ganska lik den förra, men lite nya bilder och så dåra, och ny färg.
Hm.. Nu har jag absolut ingenting att göra! Jag kanske skulle gå och terra Filip lite .. ? Nja, jag vet inte riktigt, är trött.

Vet ni, jag älskar Disneyfilmer!, just nu sitter jag och lyssnar på Lejonkungen - Känn en doft av kärleken . En favorit som jag aldrig kommer tröttna på. För några år sen kollade jag på disneyfilmer 24/7, nu, nästan aldrig. Tror jag ska ladda hem några, bara för att liksom.

Nu sitter btw jag och danijela på msn och byter ut slutet på filmtitlar och sånt till bajs. Moget. Harry Bajs.Sagan om bajs.Sex and the bajs. I taket lyser bajs. Ja, ni fattar. Inget liv. Inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0