Oboy och toast...

... sitter jag och äter som vanligt. Blev klar jättesnabbt idag men det var lite svårt att välja kläder hade redan bestämt en outfit i huvudet men trodde den låg i tvätten och så tänkte jag en till men den tröjan har jag typ lånat ut så fick lite beslutsångest men det gick bra, hehe.

Idag ska jag inte göra något särskilt, slutar 11.30 och när Nikola slutar ska vi till landet och sova där. Vi har internet så det kommer att bli bloggning därifrån också, dont worry haha! Sedan i övermorgon jobbar jag i stallet (eftermiddag) och ska sova i stallet senare på kvällen, det ska bli skitkul.

Jaja, nu ska jag kolla in lite bloggar och sedan gå iväg för att möta Ylva. Puss!

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0