One day on a bus..

Jag håller på att vänta på att platt tången ska bli varm, så slipper jag platta håret imorgon. För plattar jag det nu, håller det sig rätt bra tills imorgon.

Imorgon är det tänkt så att jag ska upp halv åtta, och fixa det sista, sen åker jag med mamma hem till tommy. Där släpper mamma av mig och åker till en viktig match, och tommy och jag ( och Jennie kanske? ) åker till centralen, där jag möter mormor. Hon följer med mig till bussen och sen bär det av till blekinge.Åtta timmars bussresa ensam. Great! Men det är det ju värt! Eva väntar iallafall på mig vid busshållsplatsen, och så åker vi hem till dom. 

Ganska jobbig dag. Nu ska jag sätta på en film och bara slappna av, och sen sova. Jag skriver antagligen när jag har kommit fram imorgon. Massor av kramar!


 

Kommentarer
Postat av: Danijela

Kommer sakna dig (L)

2009-03-15 @ 09:45:22
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0