Paulina och Sanne

Har varit ute ett tag med Sanne och Paulina, vi gick och köpte godis som tjocksmockar. Ska snart hoppa in i badet, mamma ska bara duscha först. Vi har två badrum, en med dusch och en med badkar. Hon envisar sig med att duscha i badkaret. Hon har aldrig duschat i duschen som vi har för det med badkaret är "hennes och pappas" badrum. Sen säger hon att hon måste ha två timmar på sig där inne att duscha och smörja in sig. Bara för att retas tror jag och jag får en halvtimme till att bada. Ynka halvtimme! Brukar bada en hel timme men då får jag väl bada på förmiddagen eftersom det tar så lång tid för henne.

Nu överrreagerade jag, men ändå...


Hemskt men sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0