Plugg, plugg och åter igen, plugg.

Hej, och jag är värkligen ledsen för min sjukt dåliga uppdatering. Jag har vart så himla upptagen, för jag hade 3 prov den här veckan och så har jag ridit jättemycket, och ja.. Varit trött och haft ont i huvudet också.

Men annars har det väl inte hänt så mycket, Igår kom Oskar och Emma förbi och så kollade vi på en skräckfilm. Sen sov Emma kvar och vi låg uppe till klockan två typ och såg på en annan film. Juste jag red Aramis igår också , och då var min pappa med och tog kort på oss ;


Min lilla plutt

så söt

Wiie

Okej, lite egobilder, men whatever :). Jag måste plugga lite nu, och sen ska jag ringa danijela och de om jag ska sova där inatt, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0