Rätt nöjd!

Äntligen fredag och äntligen helg! Veckan har gått rätt så fort... Utanför mitt fönster är det just nu någon slags blanding mellan snö och regnstorm. Kul? Inte.

Dagen gick för övrigt ganska snabbt, på lunchen gick jag och Ylva hem och käkade för vi hade en och en halvs timmes lunch och när vi kommer tillbaka får vi reda på att det var kycklingklubbor och klyftpotatis -.- Suck. Vi ska ändå äta kyckling ikväll så spelar ju ingen roll. Sista lektionen var gympa och vi hade konditionstest, så jävla jobbigt och svårt men var sjukt peppad. Förra gången blev jag inte ens godkänd fick 4.1 och var jätteonöjd men nu är jag rätt nöjd, höjde resultaten till 5.4. Beror det på att jag rider tre dagar i veckan till, hm? Känner ändå att jag kunde gjort bättre ifrån mig nu i efterhand, men benen skakar fortfarande av ansträngning. Rekordet i vår klass blev nått med 9, fattar inte hur dom orkar. Ni som inte fattar vad det här går ut på är att det är ungefär 14 olika levlar och på bredden i gympasalen ska man springa fram och tillbaka. När det låter "BIP" så får man börja springa till nästa sida, vänta där tills det låter "BIP" igen och så går det till, mellan varje level kommer bipen 0.4 sekunder snabbare och man blir så himla stressad.

Efter gick jag hem och tog ett långt bad med en cola, haha! Har tyvärr inga bilder att bjuda på, inget kul att fota i det här vädret precis och orkar inte ta med mig kameran till skolan. Puss.


Kommentarer
Postat av: KAAARROOOO!

men d ska iaf bli plusgrader idag, så d blir ju blask usshh

2009-03-28 @ 09:11:16
URL: http://terrror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0