Shopping och middag.

Jag och Emma åkte till handen, och så kikade vi lite i affärerna. Jag köpte lite tröjor och lite småsaker. Sen träffade vi så träffade vi Oskar en snabbis, tills han skulle ta bussen hem. Vi skulle egentligen vänta på min pappa tills han skulle hämta oss klockan fyra, men runt tre var vi klara så vi gick hem till Danijela, vilket tog omkring en kvart. Men det var bara Nikola hemma, så han släppte in oss och sen några minuter senare kom Dani och Sladden (Sladjana, D's mamma) också hem. Men sen kom pappa dit istället och hämtade oss. Vi släppte av emma hos henne och åkte hem hit sen.

Nu är Danijela, Nikola, Sladden och Sasa här, och vi har just ätit middag. Systemkameran laddar så att jag kan nog ta några bilder senare på detta trevliga sällskap.Men sålänge får ni liter bilder från idag.




Juste haha, ScoobieDoo var där! Emma var som besatt och skrek ''SKÅÅBIIII!'' så fort vi var i närheten av figuren.




Kommentarer
Postat av: KAAARROOOO!

jag såg oxå skååbiiiddooo i centrum :D

2009-03-29 @ 10:36:11
URL: http://terrror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0