Skoldag avklarad

Är nu hemma efter en lång skoldag, började 08.10 med Spanska, otroligt dålig start på dagen och sedan slutade vi 14.20 med SO. Under dagen fick vi reda på att någonting med datorerna kraschat, så heka arbetslag c och b's omdömen var borta så dataakuten var tvungen att komma typ. Jag är i arbetslag c så får se om jag ens får något omdöme, haha! Sedan på matten sprang en nia in i klassrummet bara sådär, sedan sprang han halva klassrummet fram och sedan rusade han ut igen, utan att säga ett pip? Så Marie sprang efter honom för förra veckan hade en sexa blivit ut utbärd och mulad förra veckan av två nior.

Tog jättemycket bilder idag i skolan, eller utanför skolan och påvägen hem och påvägen dit men sedan hade jag glömt minneskortet hemma så ni får nöja er med bilder på min tacos jag gjorde nyss. Enjoy, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0