Sofia fick också rida!

Kom precis från badet, mycket skönt... Hade tänkt att träna läxan i badet men det glömde jag helt bort. Väntar på att Nikola och jag ska börja göra mat för mamma och pappa är inte hemma, sen ska jag föna håret och fixa naglarna och Kruse ska ju också ha mat den lilla saken...

Sofia smsade mig under dagen att hon också skulle till stallet så vi möttes där och vi går ner och frågar om hon får rida Lucky och det fick hon. Så vi red på våra små pållar Charlie och Lucky. Det gick rätt bra för mig, men tempot var inte riktigt där idag kände jag. Han har inte gått något sen i söndags så jag förväntade mig lite bättre men det var ju inte hans fel. Efter kom mamma dirkekt och vi skjutsade Sofia till Modevillan och sen åkter vi hem och jag la mig i badet. Puss, vi hörs senare!


En bild på Lucky, ni har ju fått så många på Charlie redan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0