Städning

Jag och Danijela har städat och möblerat om i mitt rum! Rätt bra blev det, ljust och luftigt.Men en sak la jag märke till, mina fönster är i stort behov av en putsning! Jag gör det nån dag, när det har blivit lite varmare kanske. Min mamma har kommit hem också! Hon har vart på en domarkurs hela helgen, så jag hade inte träffat henne på två hela veckor. Det var skönt att träffa henne igen.

Jag funderar på att gå ner till centrum och sola.. Hm . Nej de tror jag inte. Jag ska nog bara vara inne idag.  Kanske, kanske att jag sticker ut och springer en snabbis, känns som att det behövs med tanke på allt detta godis jag har stoppat i mig den här helgen.
Nu ska jag påbörja en ny design hade jag tänkt. Den här som vi har nu känns lite.. Tom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0