Tränat och kollat på soffbord

Tjaba!
För ett tag sedan var jag, mamma, pappa och Nikola och kollade på ett nytt bord till vårt vardagsrum och vi hittade ett snyggt som vi har beställt. Jag och Nikola låg i skitsköna sängar med sån där fjärrkontroll, hahaha mobbade. Efter det åkte vi hem och jag tränade lite, gjorde lite allt möjligt och blev riktigt svettig så det var bra, mina ben darrar. Jag har sämst kondis men nu ska jag ju börja träna så jag kommer få upp kondisen och bli snygg till sommarn!

Sen åt jag precis efter jag tränat, korvstroganoff med nån konstig krydda och sallad. Det var rätt gott faktiskt, hehe sen stretchade (stavning?) jag och nu sitter jag här och ska strax ta en dusch.

Förresten, mammas kompis döttrar har gett mig ett par jeans från replay och en tröja från MQ, jeansen var jättesnygga men passade inte men tröjan var bra och fin och passade.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och sen lägga mig på soffan och glo tv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0