Trollkarlens hemligheter

Sitter här i nya soffan med Nikola och kollar på Trollkarlens hemligheter, intressant program det där, haha.


Iallafall, jag måste bara skriva det här att nu har jag gjort iallafall 10 styckens designer. Jag orkar verkligen inte, det är i alla fall två stycken om dagen som frågar men nu allihopa så tycker jag bara att ni ska sluta tjata för jag vill verkligen inte sitta och göra designer åt hela världen. Nu låter jag elak, men tänk er själva att folk frågar hela tiden och sitta och göra massa designer. Det är inte roligt.

Sen måste jag också säga att Mickans internet fungerar inte för tillfället, det är därför bara jag skriver. Men imorgon går det säkert igång, hoppas jag så ni får se lite av henne också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0