Ute och sprungit

Jag har vari ute och sprungit och så har jag städat. Jag sprang bara en kort ( KOOOOORT ) runda, så det var inte så jobbigt. Eller lite jobbigt i början konstigt nog. Och sen lite i slutet så klart.Men i mitten ungefär gick det lätt som en plätt så då höll jag ett bra tempo.

Sen när jag kom hem gjorde jag och Filip varm choklad, eller varm Oboy var det. Med grädde och riven choklad på. Och vips så försvann den sköna känslan av att ha sprungt haha. Men iallafall så drack jag den i vardagsrummet medans jag såg på Eragon som gick på tv.Sen gick jag upp och nu så har jag och mamma packat, plus att jag har städat hela mitt rum. Som jag sa att jag skulle göra igår, men då städade jag jätteslarvigt, vet inte ens om det räknades som att städa rummet.

Nu så ska vi snart äta lunch, det blir gulashsoppa ( stavad det så? ) och vitt bröd tror jag. Skriver senare!

  
Klicka på bilderna
1. påväg ut för att springa
2. Mitt fina städade rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0