Väldigt skoltrött

Hej hej på er! Nu har jag hunnit äta och komma hem efter en lång skoldag, började 09:00 och slutade 14:50. Inget speciellt hände under dagen, på rasten så tog Victor mina nycklar, låste upp mitt skåp utan att jag var där och tog mina tuggummin. Så j-vla jobbig är han, sen håller han på och sticker mig med sin blyertspenna så jag får fläckar på min nya vita tröja. Du ska betala om dom inte går bort, bara så du vet. Sen tar han mitt sudd hela tiden och vägrar säga något när jag undrar vem som tagit det, sjukt jobbig. Väx upp.

Gick hem ganska snabbt efter skolan och började först koka nudlar, sen hade jag inte tagit fram nudlarna så då kollar jag i skåpet och dom är slut och det hade ju börjat koka och allt. Misslyckat. Tog en pannkaka från igår och gjorde en toast, gott. Ska snart ta riskaka också, det är väl inte så jätteonyttigt?

Ska också gå ut med Kruse snart, just nu är han på balkongen men det har varit så kallt ute och när det är det så sitter han bara och skakar och surar. Då är det ju inget roligt. Jaja, ni får en ful bild på Dagens outfit:

Vit tröja - H&M
Grått linne - Ginatricot
Jeans - Nudie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0