Var är Mickan?

Hm, Mickan har inte bloggat på jättelänge och hon svarar inte på msn. Lever hon? Får ringa henne senare...

Aja, tja på er! Har precis kommit hem från en vanlig skoldag och ÄNTLIGEN är det fredag! Jag var verkligen skitduktig idag på idrotten, eller jag förstörde för laget för jag har ingen bollkänsla men jag försöker ju och Robert berömde mig jättemycket och allt och han sa att på anmärkningsgrejen skulle jag få Strålande bra jobbat!!!!! Efter gick både Ylva och Jasmin med mig hela långa vägen hem, vi åt socker från McDonalds för Ylva har alltid det i sin ficka... Strange. Nu äter jag piråg och ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag kolla på film. Hejdå! Ni får bilder ifrån dagen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0